Thursday, October 30, 2008

HaikaL Zakwan


Kami telah menjalin tali pertunangan pada tahun 2006,Setelah mendapat restu dari kedua pihak orang tua,Kami bernikah pada awal 2007...Wife aku mengandung setelah lebih setahun berkahwin..family planning lah katakan..

Banyak dugaannya semasa wife aku mengandungkan anakku..Bayangkanlah dalam 9 bulan tu..mengidam bermacam ragam..dalam seminggu ada 2 permintaan..Bayangkanlah kalau 9 bulan ada berapa minggu..nasib baik semuanya makanan yang senang dicari..mula2 mengidam mee mamak mydin,rojak mamak,nasi ayam lemon,buah naga,buah pulasan,kuih tepung gomak(mana nak cari,tapi jumpa jugak),Kuih raya seperti semperit,kerepek bawang(blum raya masa tue),Dan paling susah cari kuih batu(kuih deepavali)..atas usaha mencari kuih batu,menemui kebuntuan,wife Uncle balan yang baik hati telah membuatnya sendiri..Tq banyak2 uncle balan..jasamu tetap kukenang..

Gembiranya hati ini bila mengetahui wife aku pregnant pada bulan kedua..Bertambah gembira bila Scan dan mengetahui anak yang bakal dilahirkan adalah baby boy..
My Son..Haikal zakwan telah lahir di Goverment hospital Klang pada 15/8/2008..Penantian serta kesabaran kami Lebih Setahun setengah menunggu Dikurniakan juga baby..Alhamdulilah..

Haikal Zakwan bin HasniZam


Rewang Bersama Orang Kg TokMuda Untuk kenduri Cukur rambut.


Kenduri Cukur Rambut Yang diadakan Pada Oct 2008


Balik ke Kg ayah mentua aku kat Butterworth Penang.


Makan bersama Beso Dan pretty princess dia.

1 comments:

beso's store on November 20, 2008 at 2:54 AM said...

aku tak pegi pegi lagi rumah ko...
hehehhe........entah bila dapat pi jalan jalan..