Saturday, May 14, 2011

alza 2011..


Syukur..31 may 2011 ini genaplah usia alza aku ini di jalanraya..Nak kek harijadi?No...aku akan belikan lebih baik daripada itu iaitu roadtax dan insurans...heheh..untuk kebaikan bersama..terimakasih berkhidmat utk aku..tidak banyak modifikasi aku lakukan kali ini terhadap alza berbanding kenari dulu..cukuplah dengan kenari wang aku laburkan..kali ini modifikasi alza dengan perkara yg simple2 shj seperti smoke headlamp,bodykit dan rim shj..wang yang lain aku gunakan untuk bercuti bersama keluarga..lagi bermakna..

TRIP TO MALACCA



TRIP TO ZOO NEGARA



TRP TO CAMERON HIGHLANDS

MENGHANTAR PENGANTIN SEREMBAN


DI KG TOK MUDA KAPAR

PAMERAN KERETA KLIMS
TRIP MEMANCING
Thanks alza>> kalau kau xda,x sampai aku ketempat2 tersebut...esok aku renew dan roadtax ekau yaa....



0 comments: